Första inlägget

Hej på er!
Nu har jag precis fixat klart designen, den ska bli finare men den duger för tillfället. Det känns jätteroligt att börja blogga (igen) och jag hoppas att detta höjer min och även er motivation.

Som ni ser i beskrivningen av min blogg så har jag valt att vara anonym, det är för att en sån här sak(vikt, motion osv) kan vara svårt att dela med sig till okända personer om alla vet hur man ser ut och vad man heter mm. Men jag har valt att kalla mig "E.R" det har egentligen inte något om mig att göra, men jag vill inte att någon ska veta vem jag är ;) och E.R är rätt så vanliga initialer,så det blev så. Hoppas att ni kan respektera detta.

Jag tänker börja blogga "påriktigt" nästa måndag eller tisdag för att jag ska till gotland med några kompisar på torsdag, men jag tänkte ändå börja lite smått denna vecka. När bloggen kommer igång på riktigt så kommer jag inte skriva om mina dagar, mina outfits som i vanliga tonårsbloggar, utan jag kommer att skriva om min träning, nyttig och bra mat samt ge tips plus massa andra saker. Jag hoppas att ni kommer att gilla min blogg.
 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0